menarik nih!jom klik...!

Tuesday 12 March 2013

Baca!Baca!!

Bila ada sekali lagi rezeki untuk dapat voucer 1Malaysia mcm tahun lepas,
Bedah dah congak2 nak beli lagi stationaries byk2..
sebab this year,Bedah dah masuk final year degree..
WHAT???????!!!!argghhhh....ngeri rasanya...


tapi bila ada kawan kata...


Kawan: uih,geram aku rasa..!!

Bedah : kenapa..??

Kawan : sebab voucer kali ni kita dah xbleh beli stationaries ja...
ada pula peraturan..20% saja alat tulis, 80% lagi buku..

Bedah:hahhh??errrkkk....yeke......??urrmmm...




dalam hati berkata sorang.
tapi...
apa buku yang nak aku borong ni??aku bukannya suka sgt membaca~~~


nah.
hamek kau...!!
aku borong novel..!!
walaupun aku rasa lambat gila aku nak perabeh membaca novel2 nih...


rupanya jangkaan aku meleset sama sekali...
ngehngehngeh..
aku telah berjaya menghabiskan semua novel 2 xsampai beberapa hari je...
hehh....!
dgn rasa bangga yg oberrr giteeuuww...



buku resepi ni???
ni sume cik abang punya pasal..
dia suruh Bedah try semua resepi 2 dan bagi dia rasa..
ceeehhhh!!!
semua 2 sekali petik je Bedah boleh buat..
(malas je lebihnya....)
kikikiiiii.......


No comments: